Gyakran Ismételt Kérdések - GY.I.K.

Hogyan tudjuk kibérelni a termékeket / csomagot?

  • A honlapon a csomagok bemutatásánál a ‘Lefoglalom a csomagot’ gombra kattintva megadhatjátok a szükséges adatokat és az időpontot, amire szeretnétek lefoglalni a csomagot. Ez az üzenetküldés még nem minősül rendelésnek, csak érdeklődésnek, így nem kötelez semmire, így rendelésre vagy fizetésre sem. 
  • A megrendelésről szóló email beérkezése után ellenőrizzük, hogy a megadott időpont szabad-e, majd erről egy visszaigazolást küldünk nektek. 
  • A megrendelés akkor válik aktívvá, amint elutaljátok az adott csomagra és időpontra vonatkozó előleget, valamint elfogadjátok az Általános Szerződési Feltételeket. A megrendelést külön email-ben is el tudjátok küldeni a saját levelező fiókotokból, ha úgy kényelmesebb. 
  • Visszaigazoló emailt ebben az esetben is mindenképpen kaptok tőlünk. A rendelés pontos menetéről alább olvashattok.

Honnan tudjuk, hogy rendelkezésre áll-e a csomag a számunkra megfelelő időpontban?

Rendelésetek elküldésekor ellenőrizzük a foglaltságot, és emailben értesítünk az időpont állapotáról.

Csak kollekciókat tudunk bérelni, vagy egyes dekorokat külön-külön is?

Csak a teljes kollekciók bérlésére van lehetőség, hiszen a kényelmeteket tartottuk a legfontosabbnak. A kollekciókat úgy alakítottuk ki, hogy együtt képeznek egy egységes egészet, így nem kell azon gondolkodnotok, hogy mi mihez illik, vagy hány helyre kell elmennetek személyesen vagy virtuálisan, mire az egész esküvői dekorációt összeállítjátok. Természetesen megtehetitek, hogy nem használjátok fel a kollekció összes elemét vagy kiegészítitek az általatok készített vagy vásárolt egyéb elemekkel. 

A feltüntetett darabszámoknál nagyobb mennyiségben is tudunk rendelni? Ebben az esetben magasabb a bérleti díj?

Csomagjainkat 10 asztalra alakítottuk ki. Ha ennél több asztal lesz az esküvőn, vagy a terem/helyszín dekorációs elemekből többre lenne szükségetek, mindenképpen jelezzétek, és megnézzük, mit tehetünk 🙂 Ahol tudunk segítünk. Ebben az esetben a bérleti díj és a kaució összege is magasabb lesz, ezt minden esetben külön egyeztetjük.

Nincs szükségünk annyi darabra, amennyi a csomagnál fel van tüntetve. Rendelhetünk kevesebbet? Ebben az esetben csökken a bérleti díj?

Minden esetben a honlapon feltüntetett csomagot adjuk át, így ha csak 5 db asztal lesz, akkor is a 10 db asztalra számított dekorációt kapjátok meg. A kimaradt vázákat, mécsestartókat, fa szeleteket az esküvői helyszín egyéb részein is fel tudjátok használni.

Amit végül nem szeretnétek kihelyezni, egyszerűen hagyjátok a dobozban. A bérleti díj minden esetben a feltüntetett összegben kerül kiszámlázásra.

Kicserélhetünk elemeket a csomagok között, ha az egyikben jobban tetszik valami?

Erre akkor van lehetőségetek, ha mindkét nektek tetsző kollekciót kibérlitek ugyanarra a hétvégére, ezáltal úgy tudjátok keverni az elemeit, ahogyan nektek a legjobban tetszik. 

Ebben az esetben természetesen mindkét kollekció bérleti díját a kaucióikkal együtt ki kell fizetnetek, viszont így rengeteg dekor közül válogathattok. 🙂 

A visszaszállításnál viszont figyeljetek arra, hogy a kollekciókat ne keverjétek össze, így ami egy dobozban érkezett, az ugyanabban a dobozban kerüljön vissza hozzánk.

Meg is vásárolhatjuk a termékeket?

Erre sajnos nincs lehetőség, hiszen akkor az egész koncepció lényegét veszítené. Legfontosabb szempontunk a dekorációs csomagok megalkotásánál a fenntarthatóság volt. Fontosnak tartjuk, hogy az esküvők során feleslegesen megvásárolt dekorációk mennyiségét csökkentsük, és egy egyszerűen kibérelhető dekorációs csomaggal könnyebbé tegyük az ifjú párok életét. Mindamellett, hogy a csomaggal könnyen, gyorsan és egyszerűen gondoskodthattok az esküvői dekorációról, a bérléssel környezetbarát, ami egy egy hatalmas plusz! 🙂

Tudunk egyedi kéréssel is hozzátok fordulni?

Természetesen kérdezzetek nyugodtan, igyekszünk lehetőségeinkhez képest segíteni.

Mi a rendelés menete?

  1. A honlapon kiválasztjátok a nektek tetsző csomagot/csomagokat és az oldalukon található ‘Lefoglalom a csomagot’ gombbal – vagy külön emailben a saját postafiókból indítva – leadjátok a megrendelést a szükséges személyes adatok megadásával, valamint az időpont megjelölésével. Ha nem az oldalunkon keresztül rendelnétek, kérjük, a következő adatokat mindenképpen írjátok meg nekünk:
    Megrendelő neve (a Tiéd), számlázási cím, telefonszám -amin el tudunk érni, email cím, amire a további információkat és számlákat tudjuk küldeni (olyan email címet adjatok meg, amit rendszeresen néztek, hiszen nem szeretnénk, ha az elmulasztott fizetés miatt nem tudnánk elindítani a csomagot a nagy nap előtt), a kiválasztott csomag nevét és természetesen a dátumot, amire a csomagot/csomagokat bérbe szeretnétek venni.
    Ez az üzenet küldés még nem minősül rendelésnek, csak érdeklődésnek, így nem kötelez semmire, így rendelésre vagy fizetésre sem.
  2. Rendelésetek beérkezése után ellenőrizzük az időpont foglaltságát és 24 órán belül válasz emailben kaptok tőlünk egy visszaigazolást a rendelés beérkezéséről és az időpont részetekre történő lefoglalásáról, amennyiben az szabad. Ha nem kaptok a megrendelő/érdeklődő email-re válasz emailt tőlünk, kérjük küldjétek el ismét a rendelést. Ne aggódjatok, nem fog duplázódni, mindent manuálisan is ellenőrzünk. 
  3. Ugyanebben a visszaigazoló emailben elküldjük nektek az Általános Szerződési Feltételeket (amit a csomagoknál feltüntetett rendelési ablakban a csomagra vonatkozóan elolvashattok) és a foglalás aktiválásához szükséges előleg befizetéséről szóló Díjbekérőt, aminek megfizetése a foglalás feltétele. Az előleg a teljes bérleti díjból levonásra kerül. Az előleget átutalással tudjátok számunkra elküldeni, amely beérkezése után küldjük az előlegszámlát.
  4. Az előleg összegének számlánkra történő beérkezésével a foglalásotok aktiválódik (így tudjuk biztosítani azt, hogy az időpont és a csomag biztosan a rendelkezésetekre álljon), innentől kezdve az időpont csak a Tiétek. Hátradőlhettek, a dekorációról gondoskodtatok 🙂
    Ha a díjbekérőt követő 8 munkanap során nem érkezik be részünkre az előleg összege, a rendelést semmisnek tekintjük, a foglalást töröljük.
  5. A megjelölt időpont előtt 5 héttel jelentkezünk ismét, ekkor kell számunkra kifizetnetek a bérleti díj hátralévő részét és a kaució összegét banki átutalással. FONTOS, hogy csak abban az esetben adjuk át a csomagot a megjelölt dátum előtt három nappal, amennyiben a szükséges bérleti díj és kaució teljes összege maradéktalanul beérkezett a számlánkra. Kérjük, vegyétek figyelembe, hogy az átutaláshoz nem minden esetben elég 1 munkanap.
  6. A csomag/csomagok átvétele a megjelölt dátum előtt 1-2 nappal történik Budapesten vagy Szolnokon. 
  7.  A dekorációk kihelyezésre készek 🙂

Van a megrendelésnek rögzített határideje? Mikor érdemes leadni a rendelést?

Nincs határidő vagy időintervallum, amin belül kellene a rendelést elküldeni. Minél előbb gondoskodtok a dekoráció lefoglalásáról, annál jobb. Előfordulhat, hogy a esküvő előtti 1-2 hónapban is találtok szabad időpontot, de semmiképp sem érdemes addig várni. Vannak menyasszonyaink, akik már egy teljes évvel az időpont előtt elküldik a foglalást.

Félre is tudjuk tetetni a csomagot, ha még nem vagyunk biztosak a rendelésben?

Sajnos erre nincs lehetőség. A kollekciókból csak kevés áll rendelkezésre, így másoktól vennétek el a lehetőséget.

Ti helyezitek ki az esküvő helyszínén a dekorációkat?

Nem, hiszen pont ezért rendeltetek tőlünk 🙂 Egyrészt nem szeretnénk elvenni a dekorálás örömét Tőletek, másrészt pedig azért tudjuk dekorációinkat kedvező áron kínálni, mert a helyszíni kiszállást és a dekorációk felhelyezését az ár nem tartalmazza. Dekoros cégektől azért fogtok magasabb árat kapni, mert az emberi munka, a kiszállás és a ráfordított idő mind növeli a megbízási díjukat. Ha mégis úgy érzitek, hogy túl sok feladat ez Nektek, kérjetek meg barátokat, családtagokat, hogy segítsenek, vagy megbeszélhetitek például a virág dekorációkat készítőkkel, hogy vállalnák-e a dekorációk felrakását/elhelyezését.

Virág dekoráció kihelyezést is vállaltok?

Nem, kizárólag a tartós, bérelhető dekorokat tudtok nálunk rendelni.

Mire figyeljünk a bérlés során?

A legfontosabb irányelvünk, hogy kezeljétek úgy a dekorációt, mintha a Tiétek lenne és kölcsön szeretnétek adni később a barátaitok esküvőjére is. Ha a ki- és elpakolásnál vigyáztok a dekorációkra, és gondoskodtok róla, hogy a szállítás közben ne sérülhessenek, nem történhet gond.  

Fontos, hogy az esküvő dátumát megelőző 1-2 napon átvegyétek a megbeszéltek szerint a csomagot, és utána az legyen az első, hogy ellenőrzitek a csomag épségét és tartalmát. Ha a csomag kézhez vételétől számított 8 órán belül nem érkezik vele kapcsolatos reklamáció vagy kárbejelentés, a csomagot épségben a helyszínre szállítottnak tekintjük. Amennyiben a kár bejelentése később történik, vagy hozzánk visszaérkezve sérülést vagy hiányt tapasztalunk, az már a kaucióból történő levonást von maga után.
A csomagot az esküvő dátumától számított 3 naptári napon belül előre egyezetett időpontban szállítsátok vissza.

Meg tudjuk tekinteni bérlés előtt a termékeket?

Jelenleg erre sajnos nincs mód. A honlapon rengeteg képpel igyekszünk a legteljesebb képet nyújtani a dekorációkról részlet fotókkal és inspirációs kihelyezésen készült képekkel egyaránt, így nem érhet meglepetés.

Van bemutatóterem? Ha igen, mi a nyitvatartása?

Jelenleg nincs bemutató termünk.

Ki rendelhet, bérelhet?

Bárki rendelhet tőlünk, nincsenek megkötések.

Milyen személyes adatokat szükséges megadnunk?

Nevet, számlázási címet, telefonszámot, amin el tudunk érni Titeket, és az email címet, amire a számlát, díjbekérőt, Általános Szerződési Feltételeket és minden egyéb információt küldhetünk, valamint az esküvőtök dátumát, amire a dekorációkat bérbe vennétek. Személyes adataitok biztonságban lesznek nálunk, hiszen az adatvédelemről gondoskodunk. Olvasd el Adatvédelmi irányelveinket itt.

Hogyan tudjuk a rendelést leadni?

A rendelés részletes menetéről a “rendelés menete” bekezdésben tájékozódhattok.

Mi történik a rendelés leadása után? 

A rendelés részletes menetéről a “rendelés menete” bekezdésben tájékozódhattok.

Tudjuk módosítani a rendelésünket? (dátum, szállítási cím, személyes adatok)

Igen, bármelyik adatot tudjátok módosítani. Ez irányú szándékotokat kérjük mindenképpen írásban jelezzétek, telefonon ezt nem áll módunkban módosítani. A módosításról is kaptok visszaigazoló emailt. Ha valamiért nem kapnátok meg erről a visszaigazolást, kérjük írjátok meg újra. A dátumot csak abban az esetben tudod módosítani, ha az új dátum még szabad.
Módosítható adataid: megrendelő neve, dátum (amennyiben még szabad a választott másik dátum), átvételi cím, telefon számod. 

Le tudjuk mondani a rendelést? Ha igen, hogyan?

Természetesen bármikor lemondhatjátok a rendelést, viszont a 14 napos elállási lehetőséget követően az előleget sajnos nem tudjuk visszautalni, hiszen az a foglalás tartásának a díja. A választott dátum előtti 5. hét utáni lemondás esetén a teljes összeg számlázásra kerül. Amennyiben nem érkezik be a számlánkra a bérleti díj teljes összege és a kaució összege a megjelölt fizetési határidőig, a foglalást semmisnek tekintjük, és a csomag újra értékesítésre kerül. A teljes bérleti díj kifizetése után is van lehetőséged a lemondásra, viszont a bérleti díjat sajnos nem tudjuk visszautalni, hiszen a csomagot ilyen rövid idővel a lefoglalt és így felszabadult dátuma előtt már nem fogjuk tudni bérbe adni. A kaució megfizetésére lemondás esetén azonban nincs szükség, azt visszautaljuk.

Szükséges előleget vagy foglalót fizetni rendeléskor?

Igen szükséges előleget fizetni. Így tudjuk biztosítani számotokra a csomagot/csomagokat és a dátumot. Az előleget kizárólag banki átutalással tudjátok részünkre megfizetni.

Szükséges kauciót fizetni a termékek után?

Igen,szükséges. Amennyiben vigyáztok a dekorációkra és sértetlenül visszaérkeznek hozzánk, a teljes kaució összegét visszautaljuk. Így tudjuk biztosítani azt, a hogy a csomagok a következő hétvégén egy másik pár nagy napját varázsolják meséssé.

A kauciót kizárólag banki átutalással tudjátok részünkre megfizetni, és úgy is kapjátok vissza a bérlés után ugyanarra a bankszámlaszámra, amiről az utalás érkezett. A kaució összege a csomagban szereplő tárgyak összértéke, melyeknek tételes listáját az Általános Szerződési Feltételekben megtaláljátok, így nem érhet meglepetés.

Hogyan jutnak el hozzánk a megrendelt csomagok?

A csomagot / csomagokat Budapesten vagy Szolnokon tudjátok személyesen átvenni az esküvő dátumát megelőző 1-2 napon előre egyeztetett időpontban. 

Mindenképpen a Megrendelőnek kell a termékeket átvennie?

Átveheti más is, egy barát vagy családtag, de szerencsésebb ha az veszi át, aki a megrendelést leadta, és elolvasta a Szerződést és a bérléssel kapcsolatos tudnivalókat.

Mire figyeljünk az átvételnél?

Amint a csomagot  átvettétek, elszállítottátok, bontsátok ki, és a mellékelt átadás-átvételi jegyzőkönyv segítségével ellenőrizzétek a tartalmát. Itt figyelnetek kell a darabszámra és arra, hogy minden épségben érkezett-e meg. Ha sérülést vagy hiányt tapasztaltok, fotózzátok le és azonnal jelezzétek nekünk, hiszen ha ezt később teszitek meg, a Ti kauciótokból kerül a sérülés ellenértéke levonásra. Erre az átvételtől számított 8 óra áll rendelkezésre. A törékeny darabokból mindig csomagolunk egy extra darabot is, ha véletlenül sérült lenne egy, ki tudjátok cserélni arra.

Korábbi időpontban is átvehetem a csomagot?

Sajnos ezt nem tudjuk biztosítani, viszont fontosnak tartjuk, hogy ne az utolsó pillanatban kapjátok meg a csomagot, ezért már a választott dátum előtt 2 nappal lehetőségetek van átvenni a csomagot.  Nagyon szoros ütemterv szerint dolgozunk, a csomagod valószínűleg előző héten egy másik esküvőn szerepelt, ahonnan a hét első felében kapjuk vissza. A dekorációkat ezután ellenőrizzük, tisztítjuk, javítjuk ha szükséges, majd ezután tudnak következő helyszínükre menni. 

Mi a teendő, ha az átvétel után a dobozok külsején vagy a dekoráción sérülést tapasztalunk? 

Erről a ‘Mire figyeljek az átvételnél?’ bekezdésből tájékozódhattok.

Más is felhasználhatja a dekorációt?

Technikailag igen, de nem javasoljuk. Amennyiben sérülten vagy hiányosan érkezik vissza hozzánk a csomag, a Ti kauciótokból vonjuk le a javítás/pótlás ellenértékét. 

 

Más is felrakhatja a dekorációkat?

Igen, megkérhettek bárkit. Nagyon fontos, hogy mondjatok el minden instrukciót, amit tőlünk kaptatok annak, aki a dekort felhelyezi. Felénk Ti, mint megrendelők tartoztok felelősséggel, így ha a megbízott kárt okoz a dekorációban, akkor is a Ti kauciótokból vonjuk le a sérülés ellenértékét.

 

Díszíthetjük-e a bérelt tárgyakat (vázák kivételével) élő virággal, egyéb dekorációval?

Igen, felhasználhattok egyéb díszítő elemeket is. Arra figyeljetek, hogy ha élő virággal dekoráltok, olyan növényeket használjatok, amik nem hagynak foltot vagy színezik el a csipkét, szalagot, függönyt. Tartsátok szem előtt, hogy a dekorációkat olyan állapotban várjuk vissza, ahogyan azt elküldtük.

 

Ha elakadunk a dekorációk kihelyezése során, hívhatunk benneteket segítségért?

Ha valaminek az összeszerelésével nem boldogultok, természetesen hívjatok minket nyugodtan, igyekszünk távolról segíteni. Ha csak a kompozíciók összeállításával nem boldogultok, nézzétek meg a honlapot vagy az Instagram oldalunkat, rengeteg tippet találtok a képek között. Biztosan csodásan fog kinézni, hiszen minden passzol mindenhez 😉 

 

A dekorációk kihelyezésénél jöttünk rá, hogy keveset rendeltünk? Mit tudunk tenni?

Sajnos akkor már nem sok mindent. A feszített logisztikai ütemezés miatt sajnos ilyenkor már nem áll módunkban új csomagot a rendelkezésetekre bocsátani. Fontos, hogy időben gondoskodjatok a dekoráció lefoglalásáról, és a helyszínt figyelembe véve gondoljátok át, hogy mennyi dekorációra lesz szükségetek. Nyugodtan lefoglalhattok kettő különböző csomagot is, vagy ha úgy vélitek, hogy a választott stílusú csomagban szereplő egyes dekorációkból több darabra lenne szükségetek, jelezzétek ezt felénk, és igyekszünk nagyobb mennyiségben biztosítani számotokra az adott dekort.

 

A rendezvény során valamelyik dekoráció rajtunk kívül álló okok miatt megrongálódott. Mi a teendő ilyenkor?

Felénk Ti tartoztok felelősséggel, Veletek szerződtünk, így sajnos a kár Titeket terhel, legalábbis felénk. Amennyiben például a helyszín dolgozói vagy vendégeitek okoztak kárt a dekorációban, akkor a kár kaucióból levont értékét tudjátok rájuk hárítani, de csak miután felénk rendeztétek a kár értékét (levontuk a kaucióból).

Ugyanúgy kell visszacsomagolni a termékeket, ahogy megkaptuk?

Igen. Ehhez instrukciókat és pakolási segédletet is kaptok a csomagban, így nem Nektek kell kilegózni az optimális sorrendet és elrendezést a dobozon belül. A dekorációk épsége érdekében kérjük, hogy ezt tartsátok be.

Mindent vissza kell küldenünk, ami a csomagokban érkezett?

Igen. Felesleges dolgot nem küldünk, ami a csomagokban a dekorációkon kívül van, az a biztonságos csomagolás miatt van benne. Ami dobozban volt, azt kérjük, hogy a dobozába tegyétek vissza, ami papírba volt tekerve, azt a papírjába. Ha a csomagolópapír sérül és kidobtátok, helyettesítsd például újságpapírral. A sérült belső csomagoló anyagért nem vonunk le a kaucióból, hiányzó csomagolás esetén pedig ha ez a termék sérülését okozza, a termék ára kerül levonásra a kaució értékéből.

Mikor kell visszajuttatnunk a csomagokat?

A csomagot/csomagokat legkésőbb az esküvőt követő harmadik naptári napon kell személyesen visszahoznotok az előre egyezetetett budapesti vagy szolnoki címre – ennek  részletes ütemezése az ÁSZF-ben található. Javasoljuk, hogy az összekészítést az esküvőt követő napon végezzétek el. Fokozottan figyeljetek a csomagok időben történő visszaszállítására, hogy visszaérkezve hozzánk ellenőrzés, tisztítás és javítás után készen álljanak a következő hétvégére. Ha nem juttatjátok vissza a csomagot a megjelölt dátumig, egy másik pár esküvői dekorációját kockáztatjátok és így kötbér megfizetésére kötelezünk.

Mi történik, ha nem tudjuk a meghatározott időben a csomagot visszajuttatni?

Amennyiben nem szállítjátok vissza a megrendelt csomagot az esküvőt követő legkésőbb harmadik naptári napig, úgy futárt küldünk érte az általatok megadott számlázási címre, viszont tartsátok szem előtt, hogy ebben az esetben a kaucióból levonjuk a futárköltséget. Ha a csomagot nem tudja felvenni tőletek a futár, a futárköltség levonása mellett kötbér megfizetésére is kötelezünk Titeket. A kötbér napi díja az Általános Szerződési Feltételekben meghatározott módon kerül felszámolásra. Erre azért van szükség, mert ha a megjelölt napig nem érkezik vissza hozzánk a csomag, az egy másik pár esküvői dekorációját veszélyezteti, így kérjük fokozottan figyeljetek arra, hogy időben visszakerüljenek hozzánk a csomagok. 

Hogyan és mikor fizetünk a csomagokért?

A rendelés leadásakor előleget fizettek, amit mindig a rendelési összeg határoz meg. Ezzel tudjátok biztosítani, hogy a rendelt csomagot és az időpontot foglaljuk a kért dátumra. Ezt követően a lefoglalt időpont előtti 5. héten fizetitek az előleg összegével csökkentett bérleti díjat és a kauciót.
Minden részösszeget és díjat – úgy mint előleg, kaució, bérleti díj, esetleges kötbér – banki átutalással tudtok részünkre megfizetni, bankkártyás vagy készpénzes fizetésre nincs jelenleg lehetőség.

Vannak egyéb, a honlapon fel nem tüntetett költségek?

Csak abban az esetben, ha a szerződési feltételeket nem teljesítitek. Elmulasztott visszaszállítás esetén futárt küldünk a csomagért, és a futár költséget felszámoljuk, illetve kötbérfizetési kötelezettségetek van abban az esetben, ha a futár az esküvőt követő meghatározott napokon nem tudja felvenni nálatok a csomagot. A dekorációk sérült vagy hiányos visszaérkezése esetén a kaucióból levonjuk a pótlás/javítás ellenértékét.

Mit tartalmaz a bérleti díj?

A bérleti díj tartalmazza a honlapon feltüntetett és részletezett dekorációs kollekció elemeit kihelyezés nélkül, a szállító dobozt, a  termékek dekorációs célra történő használatát a lefoglalt napon, és a csomag foglalását részetekre a rendeléstől a felhasználásig.

Kell-e előleget fizetni? Mekkora az összege?

Igen, szükséges előleget fizetni a rendelés véglegesítése során. Díjbekérőt küldünk az előleg összegéről, amit átutalással tudtok részünkre megfizetni. Az előleg értéke a bérelt csomag/csomagok bérleti díjának 30 %-a.

Kell-e foglalót fizetni? Mekkora az összege?

Foglaló fizetésére nincs szükség, előleget számítunk fel.

Kell-e kauciót fizetni? Mekkora az összege?

Igen, kell, ezzel biztosítjuk, hogy a foglalásotok utáni következő hétvégén a csomagok ismét hiánytalanul és sérülésmentesen tudjanak a következő esküvőre utazni. Amennyiben vigyáztok a dekorációra, a kaució teljes értékét visszakapjátok. A kaució pontos összegét a csomagban szereplő dekorációs elemek összértéke határozza meg, aminek tételes listáját az Általános Szerződési Feltételekben találjátok.

Mire terjed ki a kaució összege? Mikor kell levonásra számítanunk?

A kaució összege kiterjed  a csomagban lévő dekorációs elemekre, a dobozba csomagolt termékek dobozára, a külső szállító dobozokra és az esetleges futárköltségre. A kaució összegéből vonjuk le az esetlegesen felszámított kötbér értékét is.

Kell-e kötbért fizetni, és ha igen, milyen esetben?

Abban az esetben vagytok kötelesek kötbér fizetésére, ha a lefoglalt dátum utáni megjelölt napok egyikén sem tudja a futár felvenni a csomagokat. Mértékét az Általános Szerződési Feltételek-ben olvashatjátok. Összegét a kaucióból vonjuk le, vagy ha a kaució összege már nem fedezi a kötbér összegét, akkor külön kerül felszámításra és számlázásra felétek.